maandag 29 juli 2013

Newlyweds

In onze vriendenkring hebben we de afgelopen jaren heel wat bruiloften (Jeejj leuk) gehad waaronder onze eigen bruiloft 3 jaar geleden <3 Meestal staat op de uitnodiging als kadotip een envelopje of iets dergelijks want ja dat is toch wat de meeste Newlyweds willen, geld! Een leuk envelopje vinden lukt de meesten nog wel maar wat schrijf je nou op een kaartje of briefje voor het bruidspaar?! Veel geluk/een onvergetelijke dag of iets anders afgezaagd vind ik meestal een beetje onpersoonlijk dus probeer ik meestal wel een persoonlijk noot aan de tekst te geven. Zelf was ik geraakt door het gedicht wat een goede vriendin van mij had opgeschreven en sindsdien heb ik hetzelfde gedicht ook gebruikt om aan mijn mooi verpakte euro's toe te voegen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten