zaterdag 27 juli 2013

Welcome to the zoo

Al een poosje was ik op zoek naar een leuke kussenhoes met dierenprint. Ik heb wel iets met herten of rendieren dus hup even langs de Loods 5, daar slaag ik (bijna) altijd op het gebied van de woonaccessoires! En ja hoor kussens in overvloed maar nou net niet dat mooie hertje of rendier wat ik zocht! Baal Baal! Uiteindelijk vond ik het perfecte kussen voor de perfecte prijs via www.goedinstijl.nl met een mooie rendierkop! Maar dat rendier was toch een beetje alleenig op onze bank en dus surfde ik gister nog even verder op zoek naar een maatje voor ons rendier. Op de Home afdeling van de H&M vond ik een hele dierentuin! Ze hebben niet alleen mooie kussens maar kijk ook eens naar die gave bordjes, dienbladen, theedoeken en te schattige kinderdekbedden! Ik twijfel nog tussen de uil en de vos...ach ik neem ze gewoon allebei want voor de prijs (€7,95) hoef je het zeker niet te laten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten